2013. május 9., csütörtök

2. Rész.

Sziasztok!
Meghoztam a 2.részt!
Remélem ez jobban fog tetszeni.
3 Komment után jön a kövi rész!
Jó olvasást!
(Kérlek nézzétek el a helyesírási hibákat!)


-"Reggel" kb. 10 órakkor keltem fel.Észrevettem,hogy Harry nincs mellettem.Bár ezen mit csodálkozok?Úgyis tudtam,hogy ez csak egy 1 éjszakás kaland.Úgy döntöttem,hogy felveszem a ruháimat és elhúzok innen.Épp mentem volna ki amikor egy kómás hang szólalt meg mögülem.
-Jó reggelt.-Mondta álmosan Harry.
-Neked is.-De ha megbocsájtasz én most el mennék.-Mondtam.
-Csak nyugodtan.-Mondta és visszafeküdt.
Ekkora szemetet.Ha nem tudná én is egy élő ember vagyok.Hülye voltam,hogy megint lefeküdtem vele.De sajnos az időd nem lehet visszafordítani.Szerencsére ma szombat van szóval nincs suli.Végre.Harry házától nem lakok túl messze.Sőt.Az én házam a szomszédban van.Régen jó barátok voltunk,a legjobbak.Nem értem mi változott meg.Na de mind egy,az már rég volt.

--------Otthon--------

-Szia Lily.-Mondtam amikor beléptem az ajtón.Lily a lakótársam is.Nem tudom hol lennék nélküle.Talán a sitten.
-Te meg hol voltál?-Jött oda mérgesen.
-Harrynél-Mondtam miközben a földet pásztáztam.
-Kinél?Már megint?-Lily.
-Bocsi,csak egyszerűen megtörtént.Úgyse jelentett semmit.-Mondtam.
-Kérlek máskor ne tedd ezt.Nem értem hanem magadért.Tudom,hogy bele vagy zúgva és ha ez így megy tovább a te kis szíved fogja bánni.-Mondta Lily.
-Ok,megpróbálom.-Mondtam.
-Helyes.-Mondta Lily bólogatva.
-De most már gyere mennyünk enni valamit.-Mondtam.
Gyorsan csináltunk egy omlettet és megettük.Ez nagyon finom volt.-Dícsértem meg magamat.
-Szerintem is.-Értett velem egyet Lily.
-Mit szólnál ha ma lusta napot tartanánk?-Kérdezt.
-Rendben,te menny vegyél egy pár jó filmet addig én rendelek kaját.-Magyaráztam az ötletet.
-Ok.-Mondta és elment.
Én is épp hívtam volna a pizzázót amikor csengettek.
-Megyek!-Kiabáltam ki.-Te meg mit keresel itt?-Kérdeztem ledermett arcal.
-Csak jöttem megnézni,hogy mit csinálsz.-Mondta az "ismeretlen".
-Aha,szóval 5 év után "csak" úgy betoppansz,hogy megnézd mit csinálok?-Kéerdeztem az ismeretlent aki történetesen a báttyám.
-Igen.-Mondta bólogatva.
-És mit akarsz?Megint ide jöttél,hogy utánna újra itt haggy és csalódást okozz?-Kérdeztem.
-Nem,most tényleg itt maradok veled.-Mondta Josh.
-Hát kössz már nincs szükségem rád.-Mondtam.
-Ok,akkor elmegyek,de ha valami baj van akkor hívj.-Mondta és kiment az ajtón.
-Nem foglak!!-Kiabáltam utána
Ez mi volt?-Kérdeztem magamtól.5 Év után csak úgy ide tolja a képét.Hát kössz én nem kérek belőle.Inkább felhívom Harryt.Tudom,Lilynek azt mondtam,hogy nem foglalkozok többé Harryvel,de most valahogy szügségem van "rá".A legközelebbi bolt úgyis 1 és fél órára van.
-Szia,át tudnál jönni?-Kérdeztem Harryt
-Persze.-Mondta nyugodtan.Most valamiért nem volt olyan rosszfiús.Nem mintha ez engem nagyon is zavarna.-5 Perc és ott vagyok.-Mondta,majd letette a telefont.
Csak vártam és vártam.Tényleg 5 perc múlva érkezett.
-Szia.-Nyitottam neki ajtót.
-Szia.-Mondta,majd megcsókolt.
-Mit szólnál ha ezt bent folytatnánk?-Kérdeztem.
-Benne vagyok.-Mosolyogott rám perverzen.
Bementünk a szobámba és bezártuk az ajtót.Mikor minden ruha lekerült csengettek...megint.
-Nem mész kinyitni?-Kérdezte Harry 2 csók között.
-Nem.
5 perc múlva megint csengettek.
-1 Perc és megyek!-Mondta és gyorsan felkaptam magamra valamit.
-Oh,szia Lily.-Mondtam kínosan érezve magam.
-Szia,de miért vagy ilyen ilyedt.Meghoztam a filmeket.-Mondta mosolyogva.
-Na mivan?-Jött elő a szobából Harry.
-Upsz.-Csúszott ki ez a két szó a számon.
-Te meg mit csinálsz itt?-Kérdezte Lily Harry felé fordulva.
-Bevásárolok.Szerinted?-Kérdezte.
-Cher,nem megmondtam,hogy hagyd békén őt?-Kérdezte Lily.
-De,de akkor is,nem vagy az anyám.-Mondtam.
-Ok,tudod mit.Én jót akartam neked.Harry most csak játszadozik veled,utána kb. 3 nap után le se szar.Akkor majd ki fog vígasztalni?Hát én.-Mondta Lily.
-Lehet,hogy igazad van,de lehet hogy nem.-Mondtam egy kicsit hangosabban.
-Ok,lányok ezt intézzétek el ti.-Mondta Harry és elment.
-Köszi.-Mondtam felháborodva Lilynek.
-Várj,ssshh,halgass egy kicsit.-Mondta az ablak felé indulva.
-Mit?-Kérdeztem.
-Ezt.-Mondta Lily és kinyitotta az ablakot.Harry épp telefonon beszélt valakivel.
-Igen,Hannah,nyugodtan átjöhetsz,tudod,hogy nem létezik senki más csak te.-Mondta Harry a vonal másik végében lévő lánynak.Eltünt minden érzés az arcomról.Csak a szomorúság maradt.
-Most akadjak ki?Tudtam,hogy ez lesz.Ez neki nem jelentett semmit.-Mondtam tettetve,hogy nincs semmit baj.-Inkább csak nézzük a filmeket.-Mondtam egy álmosojjal.
-Várj először esküdj meg,hogy soha többé nem csinálod ezt.-Mondta Lily.
-Rendben,esküszöm.-Mondtam.
-Akkor nézzük a filmet.
Elkedztük nézni a bajos csajok 2. részér.Igazából én nem figyeltem a filmere.Végig csak Harry jár az eszembe.Hogy lehettem ilyen hülye.Én vagyok a világ legnagyobb lúzere.-Mondtam magamban.Kis idő múlva csörgött a telefonom.Sms.
"Szia cics,mit szólnál ha nállam folytanánk azt amit elkezdtünk?Xx HARRY"
"Kérlek többé ne nevezz "cicának".Sőt,többé ne hívj,ne keress.Nem vagyok a játékszered.Keresd fel inkább Hannaht.Xx Cher."-Írtam neki vissza.Remélem többé nem hív fel és nem ír üzenetet.Még néztem egy ideig a filmet,majd sikerült elaludnom.

3 megjegyzés:

  1. nekem tetszett:9 milyen kis köcsög a Harry:) siess a kövivel:)<3333

    VálaszTörlés
  2. Gyorsa kovit, nagyon jo..:)

    VálaszTörlés