2013. május 8., szerda

1 Rész.

Sziasztok!
Meghoztam az első részt!
Remélem tetszeni fog!
Kérlek iratkozzatok fel és kommenteljetek sokan!
Jó olvasást!


-Cher,mit nem értesz azon,hogy kelj fel?Így soha nem jutsz be a suliba!-Mondta a barátnőm,Lily.
-Ébren vagyok!-Mondtam és kikászálodtam az ágyból.
-Helyes,most menny és öltözz fel!.-Mondta mintha az anyám lenne.
-Igenis nagyfőnök.-Mondtam lustán.
Bekullogtam a fürdőbe és felvettem a ruhámat:
Gyorsan befestettem a körmöm feltettem egy kis sminket és elhagytam a helyiséget.
-Végre,gyere,már,el fogunk késni!-Sürgetett Lily.
-Jaj Istenem,kinek kell az a hülye suli?Előbb-Utobb úgyis elfelejtjük azt amit tanulunk.-Mondtam unottan.
-Minek veszel levegőt?Egyszer úgyis meghalsz.-Vágott vissza Lily.
-Ok,rendben értem.Mennyünk.-Mondtam és már kint is voltunk az ajtón.
-Gyere elviszlek én,nehogy megerőltesd magad és te vezess.-Viccelődött Lily.
-Ha,ha,jaj de vicces valaki.-Mondtam irónikusan.
Elindultunk a suliba.Az út odáig kb. 30 perc szóval ez idő alatt azt hiszem aludni fogok.
-Most ne szólj hozzám.Aludni fogok.-Mondtam és már le is hunytam a szemeimet.
-Nem,nem fogsz,te aludni.A végén teljesen el fogsz lustulni!-Mondta Lily anyai szigorral.
-Ja igazad van.-Mondtam.
-Én megmondtam.-Mondta büszkén.
-Had fejezzem be,Igazad van,nem itt kell aludni,majd a suliba.-Mondtam.
-Oh,Cher te soha se fogsz megváltozni.?-Kérdezte Lily.
-Hát úgy látszik,hogy nem.-Mondtam és bekapcsoltam a rádiót.
Az út további részét végig "veszekedtük".Mint minden nap.
-Szerencsére ideértünk.-Mondta Lily.
-Hogy bírsz te a sulinak örülni?Pff.-Mondtam szemforgatva.-Hány óránk van ma?-Kérdeztem.
-Öhm...7 ha jól tudom.-Mondta Lily.
-Nem igaz.Nekem csak 4.-Mondtam mosolyogva.
-Nem,nem fogsz megint lógni.Már egyszer is majdnem kicsaptak.-Mondta.
-Oh Lily.Édes,drága butácska Lily.-Mondtam Lilynek vigyorogva miközben a haját simogattam.
-Miért is vagyok butácska?-Értetlenkedett.
-Engem úgyis ki fognak csapni.Nem mindegy,hogy ma vagy holnap?-Kérdeztem.
-Hát ebben nincs igazad.Te is teljesen normális voltál.Mi változtatott meg?Talán Harry?-Kérdezte Lily szemöldökhuzogatva.
-Az a pancser?Chh....Dehogy.-Mondtam ismét szemforgatva.
-Aha,persze.Amúgy tudod,hogy honnan szedtelek össze tegnap előtt?-Kérdezte Lily.
-Nem,miért honna?
-Harrytől.Pontosabban HarryRŐL.-Javította ki magát barátnőm.
-Upsz.-Mondtam fal fehér arcal.-Most komolyan?-Kérdeztem.
-Igen.-Mondta amolyan 'há,ezt megszívtad' arcal.
-Na mindegy,mnnyünk be órára.-Mondtam nem felhozva az említett témát.
-Végre valami értelmes.-Mondta és beléptünk az ajtón.Mindenki a teremben volt.Amikor beléptem valamiért mindenki elkezdett engem figyelni,ami elég fura volt.
-Na jó,mit tettem?-Kérdeztem és a fejemet oldalra döntöttem választ várva.
-Cher,szerintem azért figyelnek,mert a hajad az egekik ér.-Súgta oda nekem Lily.
-Juj.-Mondtam és gyorsan kifutottam a lány wc-re.Még szerencse,hogy egy egész smink szalon van a táskámba.Gyorsan elrendeztem a hajam és visszamentem az osztályba.
-Most már jó?-Tettem fel a kérdést az egész osztálynak?
Ők csak kínosan érezve megukat elfordultak és a saját dolgukkal foglalkoztak.
-Szerintem nagyon dögös vagy cica.-Mondta egy rekettes hang mögülem miközben két kéz fonódott a derekam köré.Harry!Had tájékoztassalak titeket,Harry az iskola rosszfiúja.Kb. olyan mint én,csak ő fiú.Igazából már nagyon rég bele vagyok zúgva,de ezt senkinek nem mondtam még el.Még Lilynek se.De térjünk vissza a jelenbe.
-Parancsolsz?-Kérdeztem hozzá fordulva.Szinte csak 10 cm volt köztünk.
-Téged.-Mondta pimasz mosollyal.Ezt a játékot ketten játszák,hát jó.Én is kiveszem a részem belőle.
-Aha,vagy úgy.-Mondtam és megcsókoltam.Harry először nem értett semmit,de utána visszacsókolt.Ezt folytattuk ameddig be nem jött a tanár.Úgy döntöttem,hogy csak ezen az órán leszek itt.Utána haza megyek.
Kicsengettek,szerencsémre.Összebakoltam a cuccaimat és beszöktem a szertárba.Pár perc után Harry is ugyan oda jött.
-Hát te?-Kérdeztem.
-Lógok.-Mondta halál nyugodtan.-És te?-Jött a kérdés.
-Ugyan azt.
Pár perc múlva becsengettek.Megvártuk míg mindenki bemegy órára.Kimentünk a szertár ajtón és egyenesen kifutottunk.
-Mit szólnál ha eggyütt lógnánk?-Kérdezte "szívdöglesztő" mosollyal Harry.
-Benne vagyok.-Mondtam és megharaptam az alsó ajkam.Tudom,hogy mit akar csinálni,de én még nem "engedem" meg neki.Még játszok egy kicsit.
Beültünk a fekete terepjárójába és utnak indultunk.
-Hova is megyünk?-Kérdeztem
-Hozzám.-Mondta.
-A-A.-Nem oda.-Mondtam és a fejemet jobra-balra "csóváltam"
-De igen is oda.Ebben a ruhában teljesen megőrítesz.-Mondta.
-Még nem.-Mondtam.
-Mivan?Ok.-Mondta és visszafordult.
-Hé,most hova viszel.-Kérdeztem.
-Nem haza akarsz menni?-Harry.
-Ki mondta ezt?Ki mondta,hogy nem akarok mégis elmenni hozzád?-Tettem fel az újabb kérdést.
-Hát te.-Mondta Harry.
-Én csak azt mondtam,hogy nem csináljik AZT.
-Aha,de hogy tudd,nem ígérhetek semmit.-Harry.
Visszafordult.Újra a háza felé mentünk.10 Perc alatt oda is értünk.Hamar bementünk,a cipőinket lerugtuk,majd "ledobtuk" magunkat az ágyra.
-Na mit csináljunk?-Kérdeztem.
-Nekem van egy ötletem.-Mondta Harry és megcsókolt.Ezt folytattuk nem tudom meddig.Végül mégis megtörtént AZ.Hogy lehetek ilyen hüly.Túl könnyen elcsavarja a fejem.Upsz.
-Látod,én mondtam,hogy nem ígérhetek semmit.-Mondta kifáradva Harry.
-Rájöttem.-Mondtam.-De most már haggy aludni.-Mondtam és el fordultam tőle.Hát ma se fogok otthon aludni.Hirtelen éreztem,hogy valaki átölel.Harry.Asszem,megvan az a szó ami most rám jellemző:                          K*rva.Tudom,nem ez a legszebb sző a világon,de ez így van.Lefekszek Harryvel,pedig neki ez csak 1 éjszakás kaland.Vagy több éjszakás.Istenem,hogy lehetek ilyen hülye.De még most sem megyek el.Nem tudom miért.Talán csak túlságosan élvezem ezt.Holnap meg majd mehetek haza az "összetört" szívemmel.Én hülye...
Mind csak erre tudtam gondolni,de a végén valahogy sikerült elalodnom.

Remélem tetszett az első rész!Kérlek kommenteljetek sokan és iratkozzatok fel!


2 megjegyzés:

  1. nagyon jó !!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Következőt! Annyira jó. Nem az a punnyadt alap sztori! Oké! Kíváncsivá tettél:) Kérem a következő részt!:)

    VálaszTörlés